Pages

27 Mayıs 2013 Pazartesi

Saat yenileme hikayesi

Merhabalar,

Size bir hikaye anlatayım. Bizim evimizde bir saat var. Ben kendimi bildim bileli oturma odamızın duvarında asılı durur. Bir benzin istasyonu promosyon olarak vermiş yıllaaaaar önce. Bunca zaman içinde evdeki birçok şey değişti. Üç farklı evde oturduk, doğal olarak oturma odamız üç defa değişti. Oturma odamızın dekorasyonu da defalarca değişti, her şey yenilendi. Bir tek o saat değişmedi. Denizli'ye kesin dönüş yaptığım şu 4 ayda bu saatin benim gözüme ne kadar battığını anlatamam! İçinde yazan telefon numaralarına bakar mısınız :) :) 


Dayanamadım, anneme sordum. "Sebep ne?" Meğer bu saat bugüne kadar hiç bozulmamış. Hal böyle olunca  bu emektar saatten vazgeçmeden ama evimizin şıklığından da taviz vermeden konuyu çözmek gerekiyordu :)

Anneler gününde oturma odası için yeni bir saat aldım. Bizim Akalın Petrol saatinin de mekanizmasını söküp ahşaptan yaptığım yeni saate taktım :) Artık kendisi mutfak duvarımızı süslüyor. Sonuç bu:



Yaklaşık 30 cm çapında bir ahşap daire kestirip sevdiğim bir dekupaj deseni ile kapladım. Kenar kısmı resimlememişim ama kötü görünmemesi için tek sıra çuval ipi yapıştırdım, doğal bir görüntü oldu. Çok basit bir çalışma ile hepimizi mutlu eden bir sonuca ulaşmış oldum :)

Sevgiler,

Tuğba

2 yorum:

 
Images by Freepik