Pages

25 Haziran 2014 Çarşamba

Acemi gelin :)

Merhabaaaaalaaaaaar,
 
Uzun bir aradan sonra ses veriyorum :)
 
Evlendim, 3 hafta oldu. Evin internetini filan ancak halledebildik. Daha bir sürü eksik var ama evlilik bu demek sanırım :):) Eksikler bitmiyor!
 
Merak edenler için söyleyeyim. Düğünümde de kınagecemde de yağmur yağmadı :) Düğün günü 18:30'a kadar yağmur yağdı. Düğünün yapılacağı restorana erken gittik çünkü fotoğraf çekimimizi Pamukkale'de yapacaktık. Ama yağmur müsaade etmedi. Eşim çok stresliydi. Düğün Mayıs sonu olsun diye tutturan ben olduğum için canıma okuyacaktı ama beeeeen yağmurun yağmayacağından çok emindim. Çünkü çok şükür benim işlerim genelde rast gider :):) Restoran sahibi masaları kurmak için gözümüze bakıyor. "Yağmur yağıyor, içeriyi hazırlayalım" diyor. Ben ısrarla "Yağmur duracak" diyorum. 18:30'da tık yağmur durdu, sonra da yağmadı hiç :)  Dualarımız kabul oldu :) Pamukkale travertenleri manzaralı bahçede evlendik :)

Düğün ve kına fotoğraflarımızı henüz almadık ama arkadaşlarımın instagramda paylaştıklarından elimde birkaç foto var :)




Merak edenlerin merakını gidermiş olayım şimdilik :)

Artık sorumlu olduğum bir ev de olduğun için yemek tariflerimle karşınızda olacağım :):) Yaptığım şeylerin fotoğraflarını çekiyorum. Acemi gelinden tarifler, çok yakında bu blogda :):)

Sevgiler,

Tuğba

6 yorum:

  1. :)) Aferin sana, koymuşsun fotoğrafları :) Hadi hayırlısı bakalım, bir iki aya acemilik falan kalmaz, gör bak neler neler yaparsın sen, bir de bize öğretirsin güzel yemeklerinden :)
    Bir kez daha mutluluğunuz daim olsun :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Canımm çok tebrik ederimm =) Çok güzel olmuşsun =) Mutluluklar !

    YanıtlaSil
  3. kocaman,,guzel bir hayat olsun
    onunuzde...sevgiler

    YanıtlaSil

 
Images by Freepik