Pages

5 Ekim 2012 Cuma

Saksı süsleme (yenileme değil, zaten yeni bunlar:)

Merhabalar,

Kaç gündür bir şeyler paylaşayım diyorum ama bir türlü başına geçemedim. Size yaptığım ilk çalışmayı göstereceğim bugün. Basit ama bence çok şık :)

İşyerinden çok sevdiğim arkadaşım ve adaşım Tuğba evlenip başka bir şehire taşınacak olunca ona kendi ellerimle bir hediye hazırlayıp benden bir hatıra vermek istedim. Ama ne yapacağım diye çok düşündüm çünkü Tuğba alışveriş yapmayı çok seven bir insan olarak evde eksik bir şey bırakmamıştı :) Ben de çok heves ettiği balkonu için saksı süslemeyi tercih ettim. English Home tarzına bayıldığı için de vintage olsun istedim. 





İkea saksıların üzerine dekupaj tutkalı ile seçtiğim resimleri yapıştırdım ve sprey vernik ile 3-4 kat vernikledim. Arka fonun çirkin görüntüsünün kusuruna bakmayın. İlk çalışmam olduğu için fotoğrafını çekmeyi akıl edemedim. Son anda iş yerinde inşaat çalışması olan bir yerde çekmek zorunda kaldım :):)

Kendime de yapacağım bir ara bunlardan :) 

Sevgiler,

Tuğba

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Images by Freepik