Pages

24 Şubat 2015 Salı

Eskitme Scrapbook Günlük :)

Merhabalar,

Önce düğün, sonra hamilelik derken uzak kaldığım bloğuma "Bunu yazmazsam olmaz" dedirten bu güzellik için geri döndüm :)
 
Sevgili Esen sayesinde tanıştığım bloggerlardan olan Esra Hanım sayfasında bir çekiliş düzenliyordu. Esra Hanım harika scrapbook çalışmaları yapıyor. Yeni  doğacak bebeğim için sipariş verip fotoğraf albümü ve anı defteri yaptırmak istemiştim kendisine ama şu sıralar sipariş alamadığını belirtmişti. Çekiliş haberini duyunca da peşine düştüm tabi ki :) "Olur mu acaba?" derken aşağıda gördüğünüz eskitme günlük bana çıktı :)


Hediyenin paketi bile insanı mutlu etmeye yetecek güzellikte :)
 
Bebeğim umarım hayatının her aşamasında böyle şanslı olur. Onun için yaptığım hazırlıkları da tamamladıkça paylaşmak istiyorum. Bu hafta doğum iznine ayrılacağım. Doğuma kadar bana zaman bırakırsa hepsini yazacağım :)
 
Sevgiler,
 
Tuğba
 
 

1 yorum:

  1. aaaa, süper bu :) Harika, tebrikler :) Bebiş hep şans getirsin size böyle, bereket getirsin :)
    Öperim çok çok, hayırlı haberlerini alırız di mi burdan ;)

    YanıtlaSil

 
Images by Freepik