Pages

30 Ekim 2012 Salı

Canım annem için anahtar kutusu

Merhabalar,

Annem için bir şeyler yapmaya bayılıyorum. Bu anahtar kutusunu onun zevkine uygun olarak son derece sade bir biçimde hazırladım. Şimdi duvardaki yerini aldı. Herkesten "Biz de isteriz" talepleri de gelmeye başladı tabi ki :) Devamı gelecek gibi görünüyor :)




Sevimli kutumuz önce beyaza boyandı, sonra duvarkağıdına benzeyen desende kağıtla dekupaj yapıldı. Sabırlı olup modelleme hamuru almayı bekleseydim hamur kabartma ile boyutlandırılacak olan kelebeklerle süslendi :) Annemin tercihi pastel tonlara, kendi zevkimi de katmam gerekirdi tabi, o yüzden stencil ile mavi desenler yapıldı :) En sonunda verniklendi.

Yapmak istediğim daha bir sürü şey var. Daha güzel şeyler göreceksiniz :)

Sevgiler,

Tuğba

6 yorum:

  1. Sade ve güzel olmuş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. bende ahşap boyamaya gitmeyi çook istiyorum..
    çok güzel olmuş güle güle kullansın annen
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Cicileydi ben de kursa gitmedim ki :( Çalışırken bir kursa gitmek çok zor. Diğer blogger arkadaşların bloglarında anlattıklarına bakarak yapmaya çalışıyorum :) sen de denemelisin bence :) ben yardım ederim :):)

      Sil
  3. Bunları satmıyorsunuz di mi? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. istediğiniz şekilde tasarlayıp satıyorum ayşegül hanım :)

      Sil

 
Images by Freepik