Pages

8 Eylül 2012 Cumartesi

Şeker hamuru ve Fenerbahçeli kurabiyelerim

Merhabalar,

Hazır başlamışken kurabiyelerle devam edeyim dedim. Bu sefer kurabiyelerim şeker hamuru ile süslendi, tek tek paketlendi ve doğumgününde Sangriamı gülümsetmek için yola çıktı :) İkimiz de önce Fenerbahçe aşığı olduğumuz için temamızı tahmin etmek zor değil : Fenerbahçe!

Bol tereyağlı, ağızda dağılan bir kurabiye yaptım önce :) Soğuyunca, gıda boyası ile istediğim gibi renklendirdiğim şeker hamuru ile süsledim. Kullandığım kurabiye kalıplarını daha önce İkea'dan almıştım. Şekillerinin bozulmaması için tek tek minik torbalara koyup torbaların ağzını kurdele ile bağladım. Sevimli kurabiyelerim kutuda da böyle görünüyorlardı :)



İlk şeker hamuru denememdi. Malzemeleri bulmak için bile çok uğraştım. Doğumgününe yetişmesi için acele ile ve evdeki ekipmanlarla yapıldılar ama yine de çok güzel oldular. Kurabiyelerimin lezzeti için çok övgü aldım. "Kurabiye sevmem" diyenler bile üçer beşer yemişler. Tereyağı ile yapılan her şey güzel oluyor zaten değil mi :):)

Özel günleriniz için böyle sevimli kurabiyeler isterseniz benimle ile iletişime geçebilirsiniz.

Güzel bir haftasonu diliyorum herkese.

Sevgiler...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Images by Freepik