Pages

16 Mart 2013 Cumartesi

Çeyizlerim - Vol.1

Merhabalar,

Dosyalarımı karıştırırken "Çeyizlerim" klasörüne rastlayınca hemen sizlerle bir kısmını paylaşmak istedim. 

Eşyaya çok değer veren bir insan sayılmam. Bu yüzden genellikle kolay beğenirim. Sevdiceğimle "evimiz nasıl olur, nasıl dekore ederiz" gibi konular konuşmaya başladığımızda hep daha hevesli olan, kafasında bir sürü fikri olan odur :) Benim için onun beğenmiş olması, içine sinmiş olması daha önemlidir. Bu açıdan hemcinslerime çok fazla benzediğimi söyleyemem :) Ama amaaaa amaaaaaa mutfağım benim için çok önemli. Bu yüzden şimdiye kadar çeyiz diye aldığım hemen hemen her şey mutfağım için :) :)

Aşağıda resimlerini paylaştığım yemek takımlarını almak için sevdiceğimle Aydın'da buluştuk (o Denizli'den geldi, ben İzmir'den) :) :)  İkizler burcu olduğu için her şey ile ilgili bir fikri vardır. Yemek takımı konusunda da sessiz kalmasını bekleyemezdim ve istemezdim de zaten :) Aydın Forum'daki Bernardo mağazasında 1 saatten fazla zaman geçirdik. Zevklerimiz birbirinin tam zıttı olduğu için uzlaşma ihtimalini bir kenara bırakıp takımları paylaştık. Misafirlik olan takımı o seçti, günlük olan takımı ben :) Resimlere bakınca ne demek istediğimi çok iyi anlayacaksınız:


12 kişilik misafir takımımız 


Bu da 6 kişilik günlük takımımız:




Tahmin edeceğiniz üzere, o benim seçtiklerimi "çok süslü" diye beğenmedi; ben de onun seçtiklerini "bu ne ya çiçek yok, renk bile yok, hiçbir şey yok" diye beğenmedim :) Farklı bir model olduğu için yine de pozitifim kendisine karşı :)

Hıı unutmadan o bir de aşağıdaki kahvaltılığı ekledi alışverişimize:

Ben de buuuuuuuuuu güzelimm tabaklarıııı :)  (Nasıl da taraflı bir dille yazıyorum ama :) )

Bu arada mağazada 1 saatten fazla kaldık dedim ya; ben 10 dakikada seçtim. Geri kalan zamanda mağaza personeli sevdiceğime tabak beğendirmekle uğraştılar :) 

Bizim için tatlı bir anı, ufak bir macera oldu :) Aydın'dan bin defa geçmişimdir ama hiç durup "ya bu şehirde neler var acaba" dememiştim. O günü Aydın'ı gezerek değerlendirdik. Çok keyifliydi :)

Güzel günlerde kullanmak nasip olur inşallah!

Sevgiler,

Tuğba

9 yorum:

  1. Çok şıklar iyi günlerde kullanmak nasip olur inşallah ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim. daha güzelleri sizin olsun inşallah :)

      Sil
  2. Hepsi hepsi çok güzel. Benim içimde iki hal de barındığından sadeleri de neşelileri de sevdim. Mutlu mutlu mutlu gunlerinizde kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Edacım benim zevkimi nasıl da güzel tanımlamışsın: neşeli :) :) hayatımdaki her şeyden beklentim neşeli olması sanırım :)

      Sil
  3. merhaba obir anneden muge ben... acaba etkınlıkle ılgılı ırtıbat sıkıntısı yasadınız mı? hedıyelerınız ulastı mı bılgı verebılırsenız sevınırım atlamak ıstemem cunku emeklerınızı ... cok sevgıler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müge Hanım etkinlikte eşleştiğim Eda hanım ile sürekli irtibat halindeyiz :) ikimiz de bu aralar zaman sıkıntısı yaşadığımız için hediyelerimizi henüz göndermedik. 1 hafta içinde sizinle paylaşırız :) ilginiz için çok teşekkürler.

      Sil
  4. ayrıca guzel ceyızlerınızı bereketlı sofralarda eskıtmenızı keyıfle kullanmanızı gonulden dılerım

    YanıtlaSil
  5. KEYİFLİ - SEVGİ DOLU SOFRALARDA MUTLULUKLA KULLANIN İNŞALLAH
    SEVGİLERİMLE

    YanıtlaSil

 
Images by Freepik