Pages

28 Nisan 2013 Pazar

Buraya da bahşiş bırakabilirsiniz :)

Merhabalar,

Bu postu yazmak için uzun bir süre bekledim ama artık sevinçle çalışmamı paylaşabilirim :)

Hatırlarsanız sevgili yengeciğim için adisyon kutuları ve tip box hazırlamıştım (hatırlamayanlar hemen tık tık). Sormayı akıl edemedim ama Bursa'dan Burcu Hanım (Harikalar Diyarı) nasıl olduysa beni bulmuş :) Yeni açacağı lokanta için bu tarz kutular yapıp yapamayacağımı sordu. Ne kadar mutlu olduğumu sanırım tahmin edebilirsiniz :) Hemen tasarım için gerekli bilgileri aldım ve işe koyuldum. 

Burcu Hanım lokantasını dekore ederken eski araba konseptini seçmiş. Herhalde dünya üstünde hem eski arabalara hem de ahşap boyamaya aynı anda ilgi duyan başka birini bulamazdı :) :) :) Kafamda kırk tilki ile, inanılmaz keyif alarak kutuları hazırladım. 









İnternetten saatlerce en sevdiğim arabaların resimlerine baktım. Bendeki bu eski araba merakının sebebi olan canım dayımı aradım hemen :) İnsanın dayısının tasarımcı olması da çok güzel bir şey :) :) beğendiğim fotoğrafların üzerinde birazcık oynadı, daha güzel hale getirdi ve ortaya bu güzel kutular çıktı :) Bu arada, resimlerin kenarlarını yakayım derken annemin masa örtüsünü biraz yaktım çünkü kağıt elimde alev aldı :) :) Annem evi yakmadığıma razı oldu, masa örtüsüne hiç kızmadı sağolsun :) :)

Bu keyifli ve telaşlı çalışmam benim ilk ahşap boyama siparişim :) Elimden gelenin en iyisini yaparak Burcu Hanım'ı mutlu edecek bir çalışma ortaya koymaya çalıştım. Bana söylediği kadarıyla kendisi hepsini çok beğendi :)

Bursa Küçük Sanayi Sitesi'nde Bombitsa Anadolu Mutfağı'na yolunuz düşerse bahşiş bırakabilirsiniz bence çünkü o mekanın her yerinde bin bir emek var :)

Sevgiler,

Tuğba

2 yorum:

  1. Sevgili yengeciğininkiler çok güzeldi ama bunlar da çok güzel olmuş, ellerine sağlık...
    Çok bahşiş dolsun içleri inşallah :)

    YanıtlaSil
  2. ben bunları ne geç görmüşüm ah ah, ne güzeller hepsi )

    YanıtlaSil

 
Images by Freepik