Pages

2 Temmuz 2013 Salı

Dikiş Kutusu

Merhabalar,

Bugün paylaşacağım çalışmayı işyerinden sevdiğim bir arkadaşıma yeni ev hediyesi olarak yaptım. "Ne istersin?" diye sorduğumda çok fazla tereddüt etmeden "Dikiş kutusu!" demişti :) Evinde dikiş malzemelerini eski bir ayakkabı kutusunda saklıyormuş. Eşi de o kutuyu ıvır zıvır kutusu olarak gördüğü için o da tamir aletlerini o kutuya koyuyormuş sürekli :) :) Erkekler neden hep hayatımızı zorlaştırmak zorundalar acaba :)










Kutunun üzeri için uygun renkte dantelim yoktu. Beyaz danteli nescafe içinde iki saat kadar beklettim, istediğim rengi yakaladım :) 

Arkadaşım çok beğendi. Öyle olunca benim de içime siniyor. Yeni çalışmalarıma devam ediyorum. Onları da paylaşacağım.

Sevgiler,

Tuğba

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Images by Freepik