Pages

9 Temmuz 2013 Salı

Anahtar Kutusu - Alaçatı evi :)

Merhabalar,

Bu aralar birikmiş çok fazla elişim var. İşten ve spordan vakit buldukça yapıyorum. Haftasonu sevdiceğim şehir dışında olunca sokaklarda gezmek yerine işlerimin başına geçtim :)

Çok fazla sipariş almıyorum ama daha önce nikah şekerlerini yaptığım arkadaşım Melahatciğim bana yetiyor :):) Onun siparişlerini ve kendi çeyizliklerimi yapmaktan başka bir şeye zaman kalmıyor zaten :) Benim yaptığım işlere karşı böyle ilgili ve istekli olması nedeniyle Melahat'e özel bir alaka ve özen gösteriyorum :) Kendimden çok vallahi :)

Bugün sizlerle onun isteği üzerine yaptığım anahtar kutusunu paylaşacağım. 



Diğer yaptığım modellerden (bu ve bu) farklı olsun istedim ve baya kafa yordum. Sonuçta bu Alaçatı evlerine benzeyen cici anahtarlık ortaya çıktı :) Çeşme ve Alaçatı'ya zaafım var zaten :)

Melahatciğim beğendi. O beğenince ben de çoook mutlu oluyorum :)

Sizce nasıl olmuş? Önerileriniz bir dahakine işimi kolaylaştırır :)

Sevgiler,

Tuğba


2 yorum:

  1. Hem bu hem de diğer iki anahtar kutusu çok güzel olmuş, ellerine sağlık...
    Öneri istersen pencerelerin üst kısmı biraz boş kalmış sanki, ya oraya ya da çatının tepesine minicik bir kuş olabilirmiş, ya resim ya da minik bir kuş figürü hoş olabilir gibi :)
    Güle güle kullansın sahibi :) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Esen hanım haklısınız. Ben de boş mu kaldı diye tereddüt etmiştim. Bir kuş figürü pek de yakışır :)

      Sil

 
Images by Freepik