Pages

8 Ekim 2013 Salı

Nişanımın Detayları Vol.4: Çerezler ve Su Şişelerimiz :)

Merhabalar,

"Arkası Yarın" kuşağımızda bu defa yine nişanımın detayları var :) Fotoğrafları paylaşmakta bu kadar gecikmemin sebebi bu ikramlarımızdan kendime hiç ayırmamış olmam. Nihayet anneanneciğimin evinde kalanlardan aldım geldim.

Efendiiiim nişanımızda misafirlerimize dağıtacağımız su şişeleri için etiketler tasarladık. Ben aklımdakini anlattım, sevdiceğim de yaptı. Aslında her şeyin üzerine bu etiketlerden yapmak isterdim ama hazırlıklara biraz geç başladığımız için çok fazla ilgilenemedim. Su şişeleri, çerezler ve pipetler için etiketler yaptık.










Pipetlerin de fotoğrafı yok. Herkese sıkı sıkı tembih ettim ama kimse pipetlerimin fotoğrafını çekmemiş :( Bulursam onları da ekleyeceğim sonra.

Bir de "Nişan hatırası" afişi hazırlamıştık ama sonradan yine onunla da ilgilenemedik. Bütün bunları sizin yerinize birinin düşünmesi lazım. Kendi özel gününüzde siz yapmaya kalkışınca yetişmiyor :)

Sizin de hayalinizde böyle ve hatta bundan çok daha farklı bir konsept varsa bizimle iletişime geçebilirsiniz. Biz sizin yerinize uğraşır, koşturur, hayalinizdekini gerçekleştirmeye çalışırız efendim :)

Sevgiler,

Tuğba

5 yorum:

  1. Ne güzel olmuş hepsi de, o kuşlara bayıldım :) Ellerinize sağlık, bu kadarı bile harika :) Mutlaka birşeyler eksik kalıyor zaten, boşver :)
    Allah yıldız barışıklığı versin Tuğbacım ;)

    YanıtlaSil
  2. Bak bannerı da yeni gördüm, o da çok güzel olmuş bu sizin aşık kuşlarla :)

    YanıtlaSil
  3. Rabbim tamamına erdirsin hep böyle zevkli keyifli olsun herşeyler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aminnn :) çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için :)

      Sil

 
Images by Freepik