Pages

6 Ocak 2014 Pazartesi

Bahri Bey'in Doğumgünü: Cupcake ve Kurabiyeler


Merhabalar,

Şirketimiz'de Proje Yöneticisi olarak çalışan Bahri Bey'in doğumgünü için ona sürpriz yarpmaya karar verdik. Şirkette kutlama yapacağımız için servisi kolay olsun diye cupcake ve kurabiye tercih ettik. Bahri Bey aramıza yaz başında katıldı. Ailesini Denizli'ye getirmedi henüz. Bu yüzden kurabiyelerin üzerine tüm ailesini modelledim :) Geri kalan kurabiyelerin üzerine de proje ile ilgili sık sık kullandığı terimleri yazdım :)











 

Cupcakelerin hamuru için hayranlıkla takip ettiğim sevgili Bulut Ağacı'nın bu tarifini kullandım. İçlerini annemin yaptığı beyaz ev kreması ile doldurdum çünkü o muhallebi tadında kremayı herkes çok seviyor :) Üstlerini ise kakaolu pasta kreması ile süsledim. Cupcakelerim inanılmaz lezzetli oldu, şimdi aklıma gelince bile bir fena oldum :):)

Aynı akşam kayınvalidemlere misafirliğe gidecektik. Başına geçmişken cupcakeleri biraz fazla yaptım. Bunları da ona götürdüm. Elimiz boş gitmek istemedik tabi :) Hem iç dolgusunda hem de süslemede annemin kremasını kullandım yine.





Bu cupcakeler Pazartesi sendromuna çok iyi gelir. Tabi yiyebilseydik :):) Fotoğrafları o kadar da iyi gelmemiş olabilir sanırım :)

Sevgiler,

Tuğba


2 yorum:

  1. Ne güzel şeyler yapmışsın Tuğbacım yaaa, ellerine sağlık, hayran hayran baktım bütün fotğraflara...
    Yalnız bir yandan da kendimi çok fena hissettim, sen böyle anlatırken kayınvaldene yaptığın kapkeykleri, ben bir fena ol, çünkü ben hiç kaynanama böyle şeyler yapamadım Tuğbaaa :(( çok üzgünüm çook, senin kadar kabiliyetli olamadığım için, ince bir gelin olamadığım için ziyadesiyle üzgünüm :)
    Bir yandan da pek bir mutluyum çünkü ben de çoook güzel bir keçe çanta yaptım dün akşam :)))
    Öperim öyleyse ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kuzum senin yaptığın o nazarlıkların, keçe çantaların yanında benim cupcakeler ne ki yaa :):) senin 10 parmağında değil her hücrende ayrı marifet var, mütevazi olma hiç :):)

      Sil

 
Images by Freepik