Pages

13 Mart 2014 Perşembe

Dönüşüm muhteşem olacak :)

Merhabalar Kıymetli Blog Dostlarım :)

Uzuuun zamandır yazmamamdan anlayabileceğiniz üzere bende yine bir değişimler bir değişimler :)

Yeni işimdeki 2. haftamı yarın tamamlıyorum. Eski iş yerimden ayrılış sürecim biraz stresli ve yoğun geçti.Bu bahsettiğim süreç 1,5 - 2 ay kadar bir süreç, az değil :) 2 haftadır da yeni iş arkadaşlarımla tanışma, yeni işime alışma faslı idi :) E zaten biliyorsunuz, Mayıs sonu düğün var. Ev bakıyoruz, mobilya bakıyoruz. Ama henüz ev tutamadığımız için mobilya alamıyoruz. Kiracı olmak ne kadar zor! Denizli'de kiralar da çok yükselmiş. Sevdiceğime "Boşver evi filan, eşyalı apart tutalım biz" diyorum ama oğlumuz biraz nazlı, kabul etmiyor :):) Şaka bir yana o her zamanki gibi en güzeli, en iyisi bizim olsun diye titizlikle çalışıyor :) Bir evi çok beğenmiştik ama ev sahibi teyze 50 TL indirim yapmadı kirada. Niye yapsın ki, ertesi gün başkası tuttu zaten evi :( :( Belki gördüğümüz en güzel ev değildi ama daha ilk gördüğüm anda içim ısındı. Bir ev değil yuva gibiydi. İsmail de aynı hisleri paylaşmış benimle ama kısmet olmadı. Demek ki başka bir yerde bizi bekleyen bir nasibimiz var :) Az kaldı, bulacağım onu! 

Hıı bir de biliyorsunuz Yiğit var. Benim can dostumun bebişi. Yani benim yeğenim :) Arada kızıyorum ona, senin yüzünden "teyze" oldum diyorum :):) 3,5 aylık oldu boncuğum. Her hafta en az 1 defa onu görmeye çalışıyorum. Çünkü beni hiç unutmasın, beni çok sevsin istiyorum :):)  Aklım hep onda, gerçekten bendeki çocuk sevgisi hastalık gibi :) Allah isteyen herkese anne/baba olmayı nasip etsin.

Bende haberler bu kadar şimdilik. Kimseyi de takip edemedim, neler kaçırdım kim bilir :( Siz benim gibi etmeyin, yazın hep. Okuyacağım ben onları!

Sevgiler,

Tuğba


1 yorum:

  1. daha ömceni bilmiyorum ama bu sürec sana biraz eskileri unutturur bence

    YanıtlaSil

 
Images by Freepik