Pages

15 Nisan 2014 Salı

Aydede pasta :)


 
Merhabalar,
 
Hem bilgisayarım olmadığı için hem de düğün yaklaştığından bloğumdan çok uzak kalıyorum. Fırsat bulduğum 10 dk içinde hemencik bir yazı yazmak istedim :)
 
Bu pastayı sipariş üzerine yapmıştım. Vera ve Ömer ikizlerin doğumgününde abileri Yusuf da küsmesin diye üçünü birlikte modellediğim pasta :) "Modellemek" fiili benim yaptığım insan figürleri için kullanılır mı bilemiyorum aslında. Çok komik oluyorlar ama yapacak bir şey yok, elimden gelen bu :):)  
 
 
 
 





 
Sipariş aslında 6-7 kişilik pastaydı. Ben 12 kişilik yuvarlak bir pasta yapmıştım. Saat 12'yi geçmişti ve ben çocuk figürlerini hazırlıyordum. O sırada dönüp anneme baktım. Pastayı kaldırmaya çalışıyordu. Pastanın altındaki kağıdı değiştirecekmiş, krema olmuşmuş. "Ne yapıyorsun annemmm" dememe kalmadııııı, hazırladığımız pasta caaaart diye ikiye ayrıldı :):):) Annem tarlası yanan köylü edasıyla mutfakta bir oraya bir buraya koştururken ben ne yaparız da ertesi sabah mahcup olmayız diye düşünmeye başladım. Pastanın düzgün iki yarım parçasından bu aydede pastayı yaptım :) Annem yaşadığı şoku birkaç gün atlatamadı ama çok şükür rezil olmadan kurtardık :) Pasta ilk yaptığım halinden çok daha güzel oldu ve müşterimiz pastayı çok beğendi :) Kahramanlar hep kriz anlarında ortaya çıkıyor değil mi :):)
 
Bu pastayı ne zaman görsem gülerim :)
 
Sevgiler,
 
Tuğba


1 yorum:

  1. Şükür kavuşturana şekerim ;) Ne kaldı düğüne sahi??? Hadi Allah tamamına erdirsin:) Annene tebriklerimi ilet, zira sonuç fevkaladenin fevkinde ;) O ne tatlı bir Vera kuzum :) öperim çok İmza: sadık Bi okur :))

    YanıtlaSil

 
Images by Freepik