Pages

13 Aralık 2013 Cuma

Arabesk değilim ben - vol.2 :)


Merhabalar,

Sevgili Esencanımın hatırlatması ile fark ettim ki 1 aydır blogda hiçbir şey paylaşmamışım. Beni merak edip yazmış sağ olsun :) Ben de blog arkadaşlarımı aynı şekilde takip ediyorum. Sesi soluğu çıkmayan oldu mu meraklanmaya başlıyorum. Sırf bunun için bile burada olmak çok güzel :)

Hiçbir şey paylaşmadım çoktandır çünkü içimden gelmiyor. Meryem Uzerli gibi Almanya'ya kaçasım var :) "Tükenmişlik sendromu" diye moda oldu ya, çok şükür bu konuda şampiyon olmasam da "gönüllerin tükenmişi" benim bu ara sanki :) İş ve özel hayatımda benden beklenenlerin altında ezildiğimi hissediyorum birkaç haftadır. Ne ben memnunum kendimden, ne de başkaları. O memnuniyetsizlik hali de beni deli ediyor. Yoruldum. Şu anda mesela kemiklerim sızlıyor sebepsiz :) Bu vesile ile bir kez daha anlıyorum ki her şey insanın kafasında. Kendimi iyi hissetmediğim için bütün vücudum sızlıyor resmen :) Çok sıkıldım dostlarım çok. Yazarken bile fenalık geldi şimdi bak ama geçiyor :):)

Bir gün yine böyle şişip şişip bir yazı yazmıştım. Çok uzun durmadı blogda, kaldırdım. Yine Esencanım okumuştu onu :):) Bu yazıyı da ona ithaf ediyorum :):)

Hıı bir de Esencanımın çekilişi vardı. Onu duyuracaktım ama unutmuşum. Aklımdayken yazayım :) Katılmak için son birkaç gün. Kaçırırsanız üzülürsünüz, benden söylemesi :) Nerede derseniz işte burada.  

Sesimin soluğumun çıkmadığı dönemde çok güzel şeyler de oldu. Bir sonraki yazı onunla alakalı :)

İyi ki varsınız :)

Sevgiler,

Tuğba


1 yorum:

  1. Aman diyim LaSangria'cım, sen bu postu kaldırmadan ben çabucak yazayım yorumumu :))
    Postunu okurken aklıma ne geldi bak, güzel bir laf(lar) var "Asgari Müşterek" diye, sanki öyle mi yaşamalı, hani kendini kasmadan, kimsenin de beklentisini hayal kırıklığına uğratmadan ama kendini de çok paralamadan? Sakince, usulca, "Adım Hıdır elimden gelen budur"cu mu olmak lazım, bunu da birden bire yapamayız belki ama bak zamanla yavaş yavaş aşağı çekebiliriz etrafımızdakilerin beklentilerini bence. Bak şimdi sana benden örnek vereyim ;)
    Biz yeni evlendiğimizde koca kişisi bana çok sinirleniyordu, onun kadar titiz, temiz vs. değilim diye. Rahatlığıma illet oluyordu. Ama maalesef ben böyleydim, yaradılışım böyleydi, ben de ona illet oluyordum titizliği, takıklığı için ama maalesef o da öyleydi. 10 yıl içinde geldiğimiz nokta karşılıklı olarak "Napalım onu da böyle kabul edicez" oldu :))) Diyeceğim o ki, katranı kaynatsan olur mu şeker, cinsine yandımın cinsine çeker. Sen kendini zorlama etrafındakilerin beklentilerine ulaşabilmek için, kemiklerini sızlatma ;)
    Pek de acayip bir yorum oldu kabul ediyorum ama sabah sabah bu kadar toparlayabildim :)
    Güzel haberleri bekliyorum heyecanla ve duyuru için de teşekkür ediyorum :)
    Öperim şekerim

    YanıtlaSil

 
Images by Freepik