Pages

26 Aralık 2013 Perşembe

"Hayırlı olsun" kurabiyesi

Merhabalar,

Bu kurabiyeler, Hülya Hanım eşinin terfisini kutlamak için istemişti. Kurabiyelerin yarısına "Hayırlı olsun" yazdık, diğer yarısına ikiz bebekleri ve onların abisi Yusuf'un figürlerini yaptık. Kendisi istememişti ama ben Hülya Hanım'ın da figürünü hazırladım. Ne de olsa her başarılı erkeğin arkasında bir kadın vardır :) İçimdeki feminizm ölmüyor işte ne yapayım :):)



 

 
Kurabiye ve pasta siparişlerim devam ediyor. Yeni yazılar gelecek :)

Sevgiler,

Tuğba

2 yorum:

  1. Oooo, ne yaptın sen arkadaşım :) Sanatını konuşturmuşsun, tebrik ediyorum seni, ellerine sağlık, bayıldım vallahi, keşke terfi edince ben de senden böyle kurabiyeler isteseymişim, ya da benim adıma koca kişisi! Yok artık di mi, çünkü böyle incelikleri erkeklerden beklemek hayal ötesi :)
    Öperim....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Erkeklerin birçoğunda aynı sorun var maalesef şekerim :) Ne varsa kadınlarda var :)

      Sil

 
Images by Freepik