Pages

19 Aralık 2013 Perşembe

Minik kuşum Yiğit hoşgeldi :)


Merhabalar,

Geçen ay çok tatlı telaşlar içindeydik. En yakın arkadaşımın doğumu yaklaşıyordu. Teyze olacak olmanın heyecanıyla ve hevesiyle başladım hazırlıklara :)

Doğumun ne zaman olacağı net olmadığı için biz son bir hafta kala her şeyi hazır etmiştik. Ne iyi etmişiz dedik çünkü kuzum 3 gün daha sabredemedi ve 29 Kasım Cuma günü bize sürpriz yaptı. Evde "doğum kiti" adını verdiğim paket hazır bekliyordu :) Beyza beni doğumhanenin önünden aradığında hemen annemi aradım. Annem kiti alıp hastaneye koşarken ben de ilçede çalıştığım için hemen yola koyuldum :) En büyük isteğim canım arkadaşım doğumhaneden çıkarken kapıda onu karşılamaktı. Koşa koşa doğumhane katına indim. Sezaryen olduğu için bebeği yukarı göndermişler. Ben kapıdan girerken Beyzacığımı sedye ile getiriyorlardı. Birbirimize baka baka ağladık :) Son saniyede de olsa yetiştiğim için ne kadar mutlu olduğumu anlatamam.

Bebek odaya gelene kadar annem odayı süsleme işini tamamlamıştı :) Aylarca bu işe hazırlanmıştık ne de olsa, sürprizler bile bizi yıldıramadı :):)

Minik kuşum Yiğit için hazırladıklarıma geçeyim artık :) 

Takı yastığını ben tasarladım. Kapı süsündeki hayvancıklardan birini etamin üzerine işlemek istedim. Yine şans getirmesi için fili seçtik :) Yastıkta Yiğit'in anneannesinin emeği olsun istediğim için etamin işleme görevini ona verdik :):) Çok da güzel işledi valla :) Gerisini ben hallettim :)

 


Hastaneye gelenlerin Yiğit'in aramıza katılışıyla ilgili duygularını kaleme alabilmesi için bir defter hazırladım. Beyza sadelikten hoşlandığı için abartısız bir şey yapmaya çalıştım :) Defterin üzerindeki yazı yine çarpı işi :) O yazı fontunu seçebilmek için bile günlerce uğraştım :):)




Eeee doğum olur da lohusa tacı olmaz mı? O konuda da sıradan olmak istemedik :) Malzemeleri aldım ve başına geçtim. Sonuç bence şahane oldu :)




Hastaneye gelenlere ikram etmek için kurabiyeler hazırladık. Onlar da uğur böceği şeklinde tabi :)


 

Limonata ikramlarımız için de bardaklara süslemeler yaptık. Fikir benden yapması anneanne yarısından :) Yani annemden :):)





Kurabiyelerin sunumu için ise ahşap araba boyadık :):) Bunu Beyza hamileliği iyice ağırlaşmadan boyadı :) Ellerine sağlık :)  Son olarak da Denizli'nin meşhur şekerlemecisi Hacı Şerif'e çikolata yaptırmıştı annemiz. O çikolataların sunumu için de bu sepeti yaptı :)



Minik kuşum Yiğit hepimizin içini mutluluk ve heyecanla doldurdu. Azıcık daha büyüsün fotoğraflarını da paylaşırım belki buradan. Şimdilik bakmaya kıyamıyorum valla :):)

Pasta yaparken de fark ettiğim bir şey var. Çocuklar için bir şeyler yapmaya bayılıyorum. Yukarıda gördüğünüz her şeyi ya da bambaşka tasarımları sipariş üzerine çoook keyifle yapabilirim :) Bana ulaşmanız yeterli :)

Bol resimli uuupuzun bir yazı oldu. Dönüşüm muhteşem oldu yani :)

Sevgiler,

Tuğba


2 yorum:

  1. Gurur duydum seninle şekerim, yaptıkların için, organizasyonun için, bu posttaki her bişey için çok gurur duydum vallahi..
    Hem senin hem de el veren herkesin ellerine sağlık :)
    Yiğit hep çok şanslı olsun inşallah, ömrü uzun, bahtı açık olsun, kokla benim için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiiiin Esencanim :) senin sevdigin gibi uzun uzun, resimli resimli yazdim bak :):)

      Sil

 
Images by Freepik